Kilka znanych witryn MTV Networks Polska rozpoczęło współpracę z
siecią reklamową ARBOmedia w zakresie obsługi reklamowej. Są to strony MTV.pl, Viva-tv.pl, Vh1.pl i ComedyCentral.pl. ARBOmedia umocniła tym samym swoją pozycję w kategoriach Rozrywka i Muzyka.Serwisy internetowe MTV.pl, Viva-tv.pl, VH1.pl i ComedyCentral.pl, który wystartuje w lutym kierowane są one do osób młodych (głównie w wieku 16-29 lat), aktywnych mieszkańców dużych miast, interesujących się nowoczesnymi technologiami, którzy dysponują funduszami na własne potrzeby.
MTV.pl organizuje m. in. czaty z muzykami, Viva-tv.pl zaś wybór gwiazdy, której sylwetka zostanie zaprezentowana w programie. Wszystkie serwisy oferują głosowanie w listach przebojów znanych z anteny, a także uczestnictwo w konkursach.
Oferta ARBOmedia Polska dotycząca witryn o tematyce rozrywkowej stanowi obecnie jedną z najatrakcyjniejszych na rynku nie tylko pod względem zasięgu. Sieć obsługuje m. in. Maxior.pl, Gry.pl, Gry-OnLine.pl, Jeja.pl, MiastoPlusa.pl czy PoSzkole.pl – serwisy utrzymujące się wśród najpopularniejszych w badaniu Megapanel PBI/Gemius w kategorii Rozrywka.
Dołączenie do portfolio ARBOmedia stron MTV Networks Polska zwiększy zasięg sieci – łączna oglądalność serwisów MTV, bez statystyk dotyczących ComedyCentral.pl, to 296 000 użytkowników i ponad 2,45 mln odsłon. Najpopularniejsza strona z grupy, czyli MTV.pl w listopadzie ub. r. odnotowała 165 000 użytkowników oraz 1 414 813 odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 11.2006).