Google będzie miało poważnego konkurenta na rynku aplikacji mierzących ruch na witrynach WWW. Półroczny system statystyk Woopra, jeszcze w wersji beta, oferuje bowiem ciekawe rozwiązania analityczne i wszystkie dane podaje w trybie rzeczywistym.
Przede wszystkim ta opcja wyróżnia system wśród innych rywali. Możliwości kontrolowania ruchu na witrynie w trybie rzeczywistym (śledzenie live) nie oferuje żaden inny system statystyk. Za pomocą tego można na bieżąco podglądać zachowania internatów przebywających na witrynie. Dla przykładu na pełne dane Analytics trzeba czekać 24 godziny.
Opcja Click-to-Chat pozwala także na rozpoczęcie czatu z internautą odwiedzającym w danej chwili serwis. Wydawca mając do dyspozycji jego dane analityczne (skąd przybył, ile czasu spędza na witrynie, jakie działy przegląda) może nawiązać z nim bezpośredni kontakt np. zaoferować konkretny produkt:
Wszyscy użytkownicy mogą mieć przypisane tagi i mają swoją indywidualną historię odwiedzin. Cechami, które wyróżniają ten system będą także możliwość podglądu danych za pomocą programu instalowanego na komputerze (oraz standardowo poprzez przeglądarkę).
Niestety darmowa wersja Woopry będzie mogła być wykorzystywana na witrynach o małym ruchu. Te większe będą mogły skorzystać z systemu w wersji komercyjnej. Obecnie Woopra, mimo, że jest w wersji beta i działa jako system zamknięty (zaproszenie na maila) obsługuje 45 tys. kont.
http://www.woopra.com/