Netsprint przedstawił wczoraj swoją nową stronę korporacyjną. Głównym elementem graficznym są fotografie wybranych pracowników, wyświetlające się rotacyjnie na każdej podstronie serwisu. – Fotografie pozwalają pokazać nam ludzką twarz wyszukiwania – mówią twórcy witryny.– Naszym celem było zbudowanie wizerunku firmy technologicznej wyspecjalizowanej w tworzeniu systemów wyszukiwawczych w taki sposób, aby jej jednocześnie nie dehumanizować. Fotografie pozwalają nam zmniejszyć dystans między firmą a użytkownikami nowego serwisu korporacyjnego – klientami, partnerami czy dziennikarzami. Wspierają również wizerunek firmy przyjaznej pracownikowi – mówi Artur Banach z NetSprint.pl.
Serwis prezentuje informacje na temat firmy, prowadzonych przez nią działań oraz produktów. Podzielony został na 7 sekcji. W związku zekspansją zagraniczną NetSprint położono również nacisk na stworzenie rozbudowanej wersji anglojęzycznej serwisu.
Oferta Spółki zaprezentowana jest na pięciu podstronach, prezentujących główne linie produktowe: reklamę w wyszukiwarce i w sieci kontekstowej, rozwiązania wyszukiwawcze dla firm, monitoring internetu, rozwiązania adserwerowe oraz wyszukiwarkę internetu.