Artegence przygotowało serwis dla stowarzyszenia Polska Wódka. Serwis ma wspomagać kampanię na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i promować polską wódkę na świecie.Strona Stowarzyszenia jest dostępna pod adresem (skrót PVA pochodzi od pierwszych liter angielskiej nazwy stowarzyszenia – Polish Vodka Association). Artegence przygotowała zarówno Architekturę Informacyjną, jak i projekt graficzny serwisu. Jest też odpowiedzialna za jego wdrożenie.
Charakterystycznym elementem serwisu jest duża liczba materiałów wideo, które w oryginalny sposób używane jest również w tle strony. Dzięki inspiracji koncepcją Global Visual Language, komunikaty są przekazywane przede wszystkim za pomocą obrazów i animacji, przy minimalnej liczbie używanych słów.
Zadaniem, przed którym stoi serwis przygotowany przez Artegence, jest promocja polskiej wódki na świecie. Stowarzyszenie PVA zostało powołane przez polskich producentów wódki: WYBOROWA SA, Central European Distribution Corporation (marki: Żubrówka i Bols), oraz znany z Żołądkowej Gorzkiej Polmos Lublin.
W Polsce stowarzyszenie chce prowadzić kampanie społeczne, zachęcające do odpowiedzialnej konsumpcji wódki. Pierwsza, pod hasłem “Woda bez promili“, prowadzona jest w miejscowościach wypoczynkowych nad wodą.