Gdańska agencja interaktywna zjednoczenie.com opracowała serwis internetowy znanej marki odzieżowej Cropp. Twórcy strony zaprezentowali ofertę produktową – fabuła nawigacji po serwisie opiera się na wędrówce po tętniącym życiem nocnym, wielkomiejskim centrum. nawiązuje do nowego hasła marki “create yourself” – za pomocą filmów, muzyki, zachęca do poszukiwania swojego indywidualnego stylu bycia w Mieście, własnego sposobu na życie, na zabawę, na relaks.
Strona przede wszystkim zawiera nową kolekcję. Witryna umożliwia wybór czterech ścieżek muzycznych – użytkownik może wybrać tło dźwiękowe towarzyszące jego wędrówce przez nocne city – od ostrzejszych undergroundowych po łagodne klubowe czy subtelne jazzowe brzmienia.
Serwis oddaje nocny nastrój centrum wielkiego Miasta – dynamiczny, nieco tajemniczy, pozornie mroczny ale pulsujący własnym życiem.
– Serwis jest niesłychanie dynamiczny, zawiera sporo animacji i filmów. Oferta produktowa jest mocno wyeksponowana i ciekawa dla użytkowników, od razu rzuca się w oczy i pozostaje na długo w pamięci – mówi Paweł Kmiecik kierownik Departamentu Multimediów LPP S.A., właściciela marki Cropp.
Strona ukazuje wybrane modele ubrań tej marki, zaprezentowane w ich naturalnym otoczeniu – na tle ulic, budynków, architektury miasta.
Oprócz prezentacji nowej kolekcji, w serwisie – podobnie jak w poprzedniej wersji strony – można się zaopatrzyć w nowe tapety na pulpit i wysłać znajomemu e-kartkę.