Money.pl stworzył pierwszą w Europie biznesową sieć reklamy kontekstowej. Zarządzać nią będzie nowa spółka – Businessclick. To kolejny etap budowy grupy internetowej, która obejmie również rynki zagraniczne.
Businessclick to system reklamy kontekstowej oraz sieć portali o profilu biznesowym. Do tej pory w Polsce przystąpili do niej m.in. Lex.pl, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl oraz Polityka.pl.
Trwają rozmowy z wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji. To efekt nowej strategii wydawnictwa, która zakłada duże zaangażowanie w projekty internetowe w Europie, w tym także w Polsce.
– Businessclick pokazuje jakie korzyści może nieść ze sobą inwestycja i współpraca z silnym, globalnym partnerem. Dzięki temu Money.pl wykorzystuje swoją szansę na ekspansję międzynarodową – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl.